CRM
Un sistem automatizat care este orientat pe creșterea calității serviciilor oferite clienților
Nexus CRM include atât oportunităţi, prospecţi, marketing şi ofertare, cât şi servicii postvânzare de întreţinere, service şi RMA (Autorizație de Returnare a Mărfii).
Fluxuri automatizate
Am dezvoltat mai multe fluxuri de lucru prin integrarea CRM cu alte aplicaţii complementare: Oportunităţi + Oferta + Devize producţie, Service + ContClient.ro , RMA + NexyShop.ro, etc.
Oportunităţi
Adăugăm manual sau automat (site-uri, aplicaţii mobile) lead-uri din diverse surse şi apoi le urmărim până la finalizare prin ataşarea de: oferte, discuţii, documente, activităţi, notificări, etc.
Email marketing
Construim liste de marketing reutilizabile, construim email-uri utilizând tamplate-uri profesionale şi transmitem mesajele inteligent folosind Robo Nexy fără să depăşim limitele serverelor de email.
Service
Ne integrăm cu alte aplicaţii (inclusiv mobile) pentru a gestiona cât mai uşor activităţile de postvânzare: intervenţii, retur, garanţie, post-garanţie, service periodic şi service intern.
RMA
Pentru o tratare unitară, am inclus în CRM Service şi fluxul de lucru pentru RMA (Autorizație de Returnare a Mărfii), mai exact utilizatorii îşi pot defini propriile fluxuri de tratarea a retururilor.
Robo Nexy
Nu întodeauna putem fi focusaţi simultan pe mai multe task-uri de lucru şi de aceea automatizările aduse de Robo Nexy ne ajută să ne eliberăm de o parte a sarcinilor de rutină repetitive.
CONTACT
Contacteză-ne
Nu ezita să ne contactezi chiar acum! Suntem la doar un click distanță.